Atıf Formatları
Aşamalı dersler arasındaki ilişkilerin kanonik korelasyon tekniğiyle incelenmesi: Sınıf öğretmenliği örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. SAYIN Et Al. , "Aşamalı dersler arasındaki ilişkilerin kanonik korelasyon tekniğiyle incelenmesi: Sınıf öğretmenliği örneği," III. Ulusal Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Turkey, 2012

SAYIN, A. Et Al. 2012. Aşamalı dersler arasındaki ilişkilerin kanonik korelasyon tekniğiyle incelenmesi: Sınıf öğretmenliği örneği. III. Ulusal Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , (Turkey).

SAYIN, A., KOĞAR, H., & ÇAKAN, M., (2012). Aşamalı dersler arasındaki ilişkilerin kanonik korelasyon tekniğiyle incelenmesi: Sınıf öğretmenliği örneği . III. Ulusal Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Turkey

SAYIN, AYFER, HAKAN KOĞAR, And MEHTAP ÇAKAN. "Aşamalı dersler arasındaki ilişkilerin kanonik korelasyon tekniğiyle incelenmesi: Sınıf öğretmenliği örneği," III. Ulusal Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Turkey, 2012

SAYIN, AYFER Et Al. "Aşamalı dersler arasındaki ilişkilerin kanonik korelasyon tekniğiyle incelenmesi: Sınıf öğretmenliği örneği." III. Ulusal Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Turkey, 2012

SAYIN, A. KOĞAR, H. And ÇAKAN, M. (2012) . "Aşamalı dersler arasındaki ilişkilerin kanonik korelasyon tekniğiyle incelenmesi: Sınıf öğretmenliği örneği." III. Ulusal Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={AYFER SAYIN Et Al. }, title={Aşamalı dersler arasındaki ilişkilerin kanonik korelasyon tekniğiyle incelenmesi: Sınıf öğretmenliği örneği}, congress name={III. Ulusal Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2012}}