S. ERCAN And H. Türkoğlu, "BÖLÜM V 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FONKSİYON KAVRAMI BAĞLAMINDA ONLİNE TERS YÜZ SINIF MODELİNİN AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ," In EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 3 , Cetinje-Montenegro: IVPE, 2021, pp.87-107.
ERCAN, S. And Türkoğlu, H. BÖLÜM V 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FONKSİYON KAVRAMI BAĞLAMINDA ONLİNE TERS YÜZ SINIF MODELİNİN AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ. 2021. In EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 3 , IVPE, Cetinje-Montenegro, 87-107.
ERCAN, S., & Türkoğlu, H., (2021). BÖLÜM V 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FONKSİYON KAVRAMI BAĞLAMINDA ONLİNE TERS YÜZ SINIF MODELİNİN AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ. EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 3 (pp.87-107), Cetinje-Montenegro: IVPE.
ERCAN, SELAMİ, And Haşim Türkoğlu. "BÖLÜM V 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FONKSİYON KAVRAMI BAĞLAMINDA ONLİNE TERS YÜZ SINIF MODELİNİN AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ." In EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 3 , 87-107. Cetinje-Montenegro: IVPE, 2021
ERCAN, SELAMİ And Türkoğlu, Haşim. "BÖLÜM V 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FONKSİYON KAVRAMI BAĞLAMINDA ONLİNE TERS YÜZ SINIF MODELİNİN AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ." EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 3 , IVPE, 2021, pp.87-107.
ERCAN, S. And Türkoğlu, H. (2021) "BÖLÜM V 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FONKSİYON KAVRAMI BAĞLAMINDA ONLİNE TERS YÜZ SINIF MODELİNİN AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ", EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 3 . Cetinje-Montenegro: IVPE.
@bookchapter{bookchapter, author ={SELAMİ ERCAN And author ={Haşim Türkoğlu}, chaptertitle={BÖLÜM V 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FONKSİYON KAVRAMI BAĞLAMINDA ONLİNE TERS YÜZ SINIF MODELİNİN AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ}, booktitle={ EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 3 }, publisher={IVPE}, city={Cetinje-Montenegro},year={2021} }