H. ULU And E. B. ZELZELE, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKRAN OKUMA ÖZ YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ," Uluslararasi Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.7, no.4, pp.2608-2628, 2018
ULU, H. And ZELZELE, E. B. 2018. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKRAN OKUMA ÖZ YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ. Uluslararasi Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.7, no.4 , 2608-2628.
ULU, H., & ZELZELE, E. B., (2018). ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKRAN OKUMA ÖZ YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ. Uluslararasi Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.7, no.4, 2608-2628.
ULU, HACER, And EMİNE BİRGÜL ZELZELE. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKRAN OKUMA ÖZ YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ," Uluslararasi Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.7, no.4, 2608-2628, 2018
ULU, HACER And ZELZELE, EMİNE B. . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKRAN OKUMA ÖZ YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ." Uluslararasi Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.7, no.4, pp.2608-2628, 2018
ULU, H. And ZELZELE, E. B. (2018) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKRAN OKUMA ÖZ YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ." Uluslararasi Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.7, no.4, pp.2608-2628.
@article{article, author={HACER ULU And author={EMİNE BİRGÜL ZELZELE}, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKRAN OKUMA ÖZ YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ}, journal={Uluslararasi Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi}, year=2018, pages={2608-2628} }