B. ARSLANTEKİN And A. T. TUNCER, "Doğrudan Öğretim Temelli Öğretmen Adayı Değerlendirme Programı nın Özel Eğitim Öğretmenlerinin Değerlendirme ve Dönüt Verme Becerilerine Etkisi," Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi , vol.4, no.3, pp.145-156, 2016
ARSLANTEKİN, B. And TUNCER, A. T. 2016. Doğrudan Öğretim Temelli Öğretmen Adayı Değerlendirme Programı nın Özel Eğitim Öğretmenlerinin Değerlendirme ve Dönüt Verme Becerilerine Etkisi. Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi , vol.4, no.3 , 145-156.
ARSLANTEKİN, B., & TUNCER, A. T., (2016). Doğrudan Öğretim Temelli Öğretmen Adayı Değerlendirme Programı nın Özel Eğitim Öğretmenlerinin Değerlendirme ve Dönüt Verme Becerilerine Etkisi. Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi , vol.4, no.3, 145-156.
ARSLANTEKİN, BANU, And ADEVİYE TUĞBA TUNCER. "Doğrudan Öğretim Temelli Öğretmen Adayı Değerlendirme Programı nın Özel Eğitim Öğretmenlerinin Değerlendirme ve Dönüt Verme Becerilerine Etkisi," Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi , vol.4, no.3, 145-156, 2016
ARSLANTEKİN, BANU And TUNCER, ADEVİYE T. . "Doğrudan Öğretim Temelli Öğretmen Adayı Değerlendirme Programı nın Özel Eğitim Öğretmenlerinin Değerlendirme ve Dönüt Verme Becerilerine Etkisi." Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi , vol.4, no.3, pp.145-156, 2016
ARSLANTEKİN, B. And TUNCER, A. T. (2016) . "Doğrudan Öğretim Temelli Öğretmen Adayı Değerlendirme Programı nın Özel Eğitim Öğretmenlerinin Değerlendirme ve Dönüt Verme Becerilerine Etkisi." Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi , vol.4, no.3, pp.145-156.
@article{article, author={BANU ALTUNAY And author={ADEVİYE TUĞBA TUNCER}, title={Doğrudan Öğretim Temelli Öğretmen Adayı Değerlendirme Programı nın Özel Eğitim Öğretmenlerinin Değerlendirme ve Dönüt Verme Becerilerine Etkisi}, journal={Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi}, year=2016, pages={145-156} }