S. Aslantaş And N. TERTEMİZ, "Çokkültürlü Eğitime Dayalı Proje Çalışmasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılık Düzeylerine Etkisi," Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, pp.7-22, 2016
Aslantaş, S. And TERTEMİZ, N. 2016. Çokkültürlü Eğitime Dayalı Proje Çalışmasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılık Düzeylerine Etkisi. Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9 , 7-22.
Aslantaş, S., & TERTEMİZ, N., (2016). Çokkültürlü Eğitime Dayalı Proje Çalışmasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılık Düzeylerine Etkisi. Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, 7-22.
Aslantaş, Selma, And NEŞE IŞIK TERTEMİZ. "Çokkültürlü Eğitime Dayalı Proje Çalışmasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılık Düzeylerine Etkisi," Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, 7-22, 2016
Aslantaş, Selma And TERTEMİZ, NEŞE I. . "Çokkültürlü Eğitime Dayalı Proje Çalışmasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılık Düzeylerine Etkisi." Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, pp.7-22, 2016
Aslantaş, S. And TERTEMİZ, N. (2016) . "Çokkültürlü Eğitime Dayalı Proje Çalışmasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılık Düzeylerine Etkisi." Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, pp.7-22.
@article{article, author={Selma Aslantaş And author={NEŞE IŞIK TERTEMİZ}, title={Çokkültürlü Eğitime Dayalı Proje Çalışmasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılık Düzeylerine Etkisi}, journal={Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={7-22} }