A. URAL And Z. ARGÜN, "İşbirlikli öğrenmenin matematikte başarıya ve tutuma etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.2, pp.489-516, 2010
URAL, A. And ARGÜN, Z. 2010. İşbirlikli öğrenmenin matematikte başarıya ve tutuma etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.2 , 489-516.
URAL, A., & ARGÜN, Z., (2010). İşbirlikli öğrenmenin matematikte başarıya ve tutuma etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.2, 489-516.
URAL, ALATTİN, And ZİYA ARGÜN. "İşbirlikli öğrenmenin matematikte başarıya ve tutuma etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.2, 489-516, 2010
URAL, ALATTİN And ARGÜN, ZİYA. "İşbirlikli öğrenmenin matematikte başarıya ve tutuma etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.2, pp.489-516, 2010
URAL, A. And ARGÜN, Z. (2010) . "İşbirlikli öğrenmenin matematikte başarıya ve tutuma etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.2, pp.489-516.
@article{article, author={ALATTİN URAL And author={ZİYA ARGÜN}, title={İşbirlikli öğrenmenin matematikte başarıya ve tutuma etkisi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2010, pages={489-516} }