H. Ş. KIZILCIK Et Al. , "Türkiye’de 2018 fizik dersi öğretim programında sürdürülebilir kalkınma: 9. ve 10. sınıflar," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.2, pp.944-970, 2024
KIZILCIK, H. Ş. Et Al. 2024. Türkiye’de 2018 fizik dersi öğretim programında sürdürülebilir kalkınma: 9. ve 10. sınıflar. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.2 , 944-970.
KIZILCIK, H. Ş., AYGÜN, M., ŞAHİN, E., TÜRK, O., ÖNDER ÇELİKKANLI, N., & DAMLI, V., (2024). Türkiye’de 2018 fizik dersi öğretim programında sürdürülebilir kalkınma: 9. ve 10. sınıflar. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.2, 944-970.
KIZILCIK, HASAN Et Al. "Türkiye’de 2018 fizik dersi öğretim programında sürdürülebilir kalkınma: 9. ve 10. sınıflar," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.2, 944-970, 2024
KIZILCIK, HASAN Ş. Et Al. "Türkiye’de 2018 fizik dersi öğretim programında sürdürülebilir kalkınma: 9. ve 10. sınıflar." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.2, pp.944-970, 2024
KIZILCIK, H. Ş. Et Al. (2024) . "Türkiye’de 2018 fizik dersi öğretim programında sürdürülebilir kalkınma: 9. ve 10. sınıflar." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.2, pp.944-970.
@article{article, author={HASAN ŞAHİN KIZILCIK Et Al. }, title={Türkiye’de 2018 fizik dersi öğretim programında sürdürülebilir kalkınma: 9. ve 10. sınıflar}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2024, pages={944-970} }