S. TUFAN And Ç. AYKUT, "Şemaya dayalı strateji ve kendini izlemenin hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin sözlü problem çözme performanslarına etkisi," İlköğretim Online , vol.17, no.2, pp.613-641, 2018
TUFAN, S. And AYKUT, Ç. 2018. Şemaya dayalı strateji ve kendini izlemenin hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin sözlü problem çözme performanslarına etkisi. İlköğretim Online , vol.17, no.2 , 613-641.
TUFAN, S., & AYKUT, Ç., (2018). Şemaya dayalı strateji ve kendini izlemenin hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin sözlü problem çözme performanslarına etkisi. İlköğretim Online , vol.17, no.2, 613-641.
TUFAN, SELMA, And ÇIĞIL AYKUT. "Şemaya dayalı strateji ve kendini izlemenin hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin sözlü problem çözme performanslarına etkisi," İlköğretim Online , vol.17, no.2, 613-641, 2018
TUFAN, SELMA And AYKUT, ÇIĞIL. "Şemaya dayalı strateji ve kendini izlemenin hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin sözlü problem çözme performanslarına etkisi." İlköğretim Online , vol.17, no.2, pp.613-641, 2018
TUFAN, S. And AYKUT, Ç. (2018) . "Şemaya dayalı strateji ve kendini izlemenin hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin sözlü problem çözme performanslarına etkisi." İlköğretim Online , vol.17, no.2, pp.613-641.
@article{article, author={SELMA TUFAN And author={ÇIĞIL AYKUT}, title={Şemaya dayalı strateji ve kendini izlemenin hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin sözlü problem çözme performanslarına etkisi}, journal={İlköğretim Online}, year=2018, pages={613-641} }