S. FİLİZ And İ. BOZ, "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Düzeyleri İle Rutin OlmayanProblem Çözme Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," NTERNATIONAL JOURNAL OF FIELDEDUCATION , vol.5, no.1, pp.57-70, 2019
FİLİZ, S. And BOZ, İ. 2019. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Düzeyleri İle Rutin OlmayanProblem Çözme Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. NTERNATIONAL JOURNAL OF FIELDEDUCATION , vol.5, no.1 , 57-70.
FİLİZ, S., & BOZ, İ., (2019). İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Düzeyleri İle Rutin OlmayanProblem Çözme Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. NTERNATIONAL JOURNAL OF FIELDEDUCATION , vol.5, no.1, 57-70.
FİLİZ, SEVİL, And İSA BOZ. "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Düzeyleri İle Rutin OlmayanProblem Çözme Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," NTERNATIONAL JOURNAL OF FIELDEDUCATION , vol.5, no.1, 57-70, 2019
FİLİZ, SEVİL And BOZ, İSA. "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Düzeyleri İle Rutin OlmayanProblem Çözme Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." NTERNATIONAL JOURNAL OF FIELDEDUCATION , vol.5, no.1, pp.57-70, 2019
FİLİZ, S. And BOZ, İ. (2019) . "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Düzeyleri İle Rutin OlmayanProblem Çözme Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." NTERNATIONAL JOURNAL OF FIELDEDUCATION , vol.5, no.1, pp.57-70.
@article{article, author={SEVİL FİLİZ And author={İSA BOZ}, title={İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Düzeyleri İle Rutin OlmayanProblem Çözme Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={NTERNATIONAL JOURNAL OF FIELDEDUCATION}, year=2019, pages={57-70} }