H. C. CAN Et Al. , "Öğretmen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, pp.1656-1670, 2022
CAN, H. C. Et Al. 2022. Öğretmen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3 , 1656-1670.
CAN, H. C., ZORBA, E., & TÜRKSOY IŞIM, A., (2022). Öğretmen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, 1656-1670.
CAN, HASAN, ERDAL ZORBA, And AYŞE TÜRKSOY IŞIM. "Öğretmen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, 1656-1670, 2022
CAN, HASAN C. Et Al. "Öğretmen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, pp.1656-1670, 2022
CAN, H. C. ZORBA, E. And TÜRKSOY IŞIM, A. (2022) . "Öğretmen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, pp.1656-1670.
@article{article, author={HASAN CEYHUN CAN Et Al. }, title={Öğretmen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={1656-1670} }