A. GÜZEL, "Sağlık Kuruluşlarında Markalaşma ve Sosyal Medya Tabanlı Marka Toplulukları," In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 4 , Ankara: Gece Akademi, 2019, pp.247-266.
GÜZEL, A. Sağlık Kuruluşlarında Markalaşma ve Sosyal Medya Tabanlı Marka Toplulukları. 2019. In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 4 , Gece Akademi, Ankara, 247-266.
GÜZEL, A., (2019). Sağlık Kuruluşlarında Markalaşma ve Sosyal Medya Tabanlı Marka Toplulukları. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 4 (pp.247-266), Ankara: Gece Akademi.
GÜZEL, ALPER. "Sağlık Kuruluşlarında Markalaşma ve Sosyal Medya Tabanlı Marka Toplulukları." In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 4 , 247-266. Ankara: Gece Akademi, 2019
GÜZEL, ALPER. "Sağlık Kuruluşlarında Markalaşma ve Sosyal Medya Tabanlı Marka Toplulukları." Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 4 , Gece Akademi, 2019, pp.247-266.
GÜZEL, A. (2019) "Sağlık Kuruluşlarında Markalaşma ve Sosyal Medya Tabanlı Marka Toplulukları", Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 4 . Ankara: Gece Akademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ALPER GÜZEL}, chaptertitle={Sağlık Kuruluşlarında Markalaşma ve Sosyal Medya Tabanlı Marka Toplulukları}, booktitle={ Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 4}, publisher={Gece Akademi}, city={Ankara},year={2019} }