H. Gülkılık Et Al. , "Öğrencilerin Düzlem Dönüşümlerine ait Ait Kavramsal Anlamalarının Geliştirdikleri İç Temsiller Kapsamında İncelenmesi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, pp.395-422, 2015
Gülkılık, H. Et Al. 2015. Öğrencilerin Düzlem Dönüşümlerine ait Ait Kavramsal Anlamalarının Geliştirdikleri İç Temsiller Kapsamında İncelenmesi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3 , 395-422.
Gülkılık, H., Uğurlu, H. H., & Yürük, N., (2015). Öğrencilerin Düzlem Dönüşümlerine ait Ait Kavramsal Anlamalarının Geliştirdikleri İç Temsiller Kapsamında İncelenmesi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, 395-422.
Gülkılık, HİLAL, HASAN HÜSEYİN UĞURLU, And Nejla Yürük. "Öğrencilerin Düzlem Dönüşümlerine ait Ait Kavramsal Anlamalarının Geliştirdikleri İç Temsiller Kapsamında İncelenmesi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, 395-422, 2015
Gülkılık, HİLAL Et Al. "Öğrencilerin Düzlem Dönüşümlerine ait Ait Kavramsal Anlamalarının Geliştirdikleri İç Temsiller Kapsamında İncelenmesi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, pp.395-422, 2015
Gülkılık, H. Uğurlu, H. H. And Yürük, N. (2015) . "Öğrencilerin Düzlem Dönüşümlerine ait Ait Kavramsal Anlamalarının Geliştirdikleri İç Temsiller Kapsamında İncelenmesi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, pp.395-422.
@article{article, author={HİLAL GÜLKILIK Et Al. }, title={Öğrencilerin Düzlem Dönüşümlerine ait Ait Kavramsal Anlamalarının Geliştirdikleri İç Temsiller Kapsamında İncelenmesi}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={395-422} }