A. KOCAMAN KAROĞLU And A. BAKAR ÇÖREZ, "BÖTE Öğrencilerinin Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Derslerinde Akademik E-Usulsüzlük Yapma Durumları Arasındaki İlişki: Bir Örnek Durum Çalışması," 11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS) , 2017
KOCAMAN KAROĞLU, A. And BAKAR ÇÖREZ, A. 2017. BÖTE Öğrencilerinin Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Derslerinde Akademik E-Usulsüzlük Yapma Durumları Arasındaki İlişki: Bir Örnek Durum Çalışması. 11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS) .
KOCAMAN KAROĞLU, A., & BAKAR ÇÖREZ, A., (2017). BÖTE Öğrencilerinin Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Derslerinde Akademik E-Usulsüzlük Yapma Durumları Arasındaki İlişki: Bir Örnek Durum Çalışması . 11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS)
KOCAMAN KAROĞLU, ASLIHAN, And AYŞEGÜL BAKAR ÇÖREZ. "BÖTE Öğrencilerinin Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Derslerinde Akademik E-Usulsüzlük Yapma Durumları Arasındaki İlişki: Bir Örnek Durum Çalışması," 11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2017
KOCAMAN KAROĞLU, ASLIHAN K. And BAKAR ÇÖREZ, AYŞEGÜL B. . "BÖTE Öğrencilerinin Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Derslerinde Akademik E-Usulsüzlük Yapma Durumları Arasındaki İlişki: Bir Örnek Durum Çalışması." 11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS) , 2017
KOCAMAN KAROĞLU, A. And BAKAR ÇÖREZ, A. (2017) . "BÖTE Öğrencilerinin Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Derslerinde Akademik E-Usulsüzlük Yapma Durumları Arasındaki İlişki: Bir Örnek Durum Çalışması." 11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS) .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ASLIHAN KOCAMAN KAROĞLU And author={AYŞEGÜL BAKAR ÇÖREZ}, title={BÖTE Öğrencilerinin Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Derslerinde Akademik E-Usulsüzlük Yapma Durumları Arasındaki İlişki: Bir Örnek Durum Çalışması}, congress name={11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS)}, city={}, country={}, year={2017}}