İ. Boz And M. Ulusoy, "İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma tutumu ile okuduğunu anlama düzeyi ve rutin olmayan problem çözme başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi," Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.1, pp.13-24, 2020
Boz, İ. And Ulusoy, M. 2020. İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma tutumu ile okuduğunu anlama düzeyi ve rutin olmayan problem çözme başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi. Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.1 , 13-24.
Boz, İ., & Ulusoy, M., (2020). İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma tutumu ile okuduğunu anlama düzeyi ve rutin olmayan problem çözme başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi. Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.1, 13-24.
Boz, İsa, And MUSTAFA ULUSOY. "İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma tutumu ile okuduğunu anlama düzeyi ve rutin olmayan problem çözme başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi," Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.1, 13-24, 2020
Boz, İsa And Ulusoy, MUSTAFA. "İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma tutumu ile okuduğunu anlama düzeyi ve rutin olmayan problem çözme başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi." Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.1, pp.13-24, 2020
Boz, İ. And Ulusoy, M. (2020) . "İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma tutumu ile okuduğunu anlama düzeyi ve rutin olmayan problem çözme başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi." Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.1, pp.13-24.
@article{article, author={İsa Boz And author={MUSTAFA ULUSOY}, title={İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma tutumu ile okuduğunu anlama düzeyi ve rutin olmayan problem çözme başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi}, journal={Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi}, year=2020, pages={13-24} }