G. AYTAŞ And R. ŞENTÜRK, "Yazma Becerisine İlişkin Gözden Geçirme Uygulamalarını Tanılamada Öğretmen ve Öğrenci Yaklaşımları," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, pp.547-558, 2022
AYTAŞ, G. And ŞENTÜRK, R. 2022. Yazma Becerisine İlişkin Gözden Geçirme Uygulamalarını Tanılamada Öğretmen ve Öğrenci Yaklaşımları. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3 , 547-558.
AYTAŞ, G., & ŞENTÜRK, R., (2022). Yazma Becerisine İlişkin Gözden Geçirme Uygulamalarını Tanılamada Öğretmen ve Öğrenci Yaklaşımları. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, 547-558.
AYTAŞ, GIYASETTİN, And RAHİME ŞENTÜRK. "Yazma Becerisine İlişkin Gözden Geçirme Uygulamalarını Tanılamada Öğretmen ve Öğrenci Yaklaşımları," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, 547-558, 2022
AYTAŞ, GIYASETTİN And ŞENTÜRK, RAHİME. "Yazma Becerisine İlişkin Gözden Geçirme Uygulamalarını Tanılamada Öğretmen ve Öğrenci Yaklaşımları." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, pp.547-558, 2022
AYTAŞ, G. And ŞENTÜRK, R. (2022) . "Yazma Becerisine İlişkin Gözden Geçirme Uygulamalarını Tanılamada Öğretmen ve Öğrenci Yaklaşımları." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.10, no.3, pp.547-558.
@article{article, author={GIYASETTİN AYTAŞ And author={RAHİME ŞENTÜRK}, title={Yazma Becerisine İlişkin Gözden Geçirme Uygulamalarını Tanılamada Öğretmen ve Öğrenci Yaklaşımları}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2022, pages={547-558} }