Y. Ünsal, "Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme/Tasarımı Derslerinde Üretilen Üç Boyutlu Nesnelerin Değerlendirilmesinde Kullanılabilecek Bir Ölçek Önerisi," 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , Antalya, Turkey, pp.817-822, 2011
Ünsal, Y. 2011. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme/Tasarımı Derslerinde Üretilen Üç Boyutlu Nesnelerin Değerlendirilmesinde Kullanılabilecek Bir Ölçek Önerisi. 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (Antalya, Turkey), 817-822.
Ünsal, Y., (2011). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme/Tasarımı Derslerinde Üretilen Üç Boyutlu Nesnelerin Değerlendirilmesinde Kullanılabilecek Bir Ölçek Önerisi . 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications (pp.817-822). Antalya, Turkey
Ünsal, YASİN. "Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme/Tasarımı Derslerinde Üretilen Üç Boyutlu Nesnelerin Değerlendirilmesinde Kullanılabilecek Bir Ölçek Önerisi," 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Turkey, 2011
Ünsal, YASİN. "Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme/Tasarımı Derslerinde Üretilen Üç Boyutlu Nesnelerin Değerlendirilmesinde Kullanılabilecek Bir Ölçek Önerisi." 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , Antalya, Turkey, pp.817-822, 2011
Ünsal, Y. (2011) . "Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme/Tasarımı Derslerinde Üretilen Üç Boyutlu Nesnelerin Değerlendirilmesinde Kullanılabilecek Bir Ölçek Önerisi." 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , Antalya, Turkey, pp.817-822.
@conferencepaper{conferencepaper, author={YASİN ÜNSAL}, title={Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme/Tasarımı Derslerinde Üretilen Üç Boyutlu Nesnelerin Değerlendirilmesinde Kullanılabilecek Bir Ölçek Önerisi}, congress name={2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2011}, pages={817-822} }