M. Ş. Pars And N. Cemaloğlu, "Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Veren ÖğretmenlerinOkul Yöneticileri ile İlişkilerinden Kaynaklı Motivasyon Düzeyleri," Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, pp.21-37, 2022
Pars, M. Ş. And Cemaloğlu, N. 2022. Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Veren ÖğretmenlerinOkul Yöneticileri ile İlişkilerinden Kaynaklı Motivasyon Düzeyleri. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1 , 21-37.
Pars, M. Ş., & Cemaloğlu, N., (2022). Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Veren ÖğretmenlerinOkul Yöneticileri ile İlişkilerinden Kaynaklı Motivasyon Düzeyleri. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, 21-37.
Pars, Melek, And NECATİ CEMALOĞLU. "Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Veren ÖğretmenlerinOkul Yöneticileri ile İlişkilerinden Kaynaklı Motivasyon Düzeyleri," Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, 21-37, 2022
Pars, Melek Ş. And Cemaloğlu, NECATİ. "Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Veren ÖğretmenlerinOkul Yöneticileri ile İlişkilerinden Kaynaklı Motivasyon Düzeyleri." Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, pp.21-37, 2022
Pars, M. Ş. And Cemaloğlu, N. (2022) . "Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Veren ÖğretmenlerinOkul Yöneticileri ile İlişkilerinden Kaynaklı Motivasyon Düzeyleri." Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, pp.21-37.
@article{article, author={Melek Şener Pars And author={NECATİ CEMALOĞLU}, title={Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Veren ÖğretmenlerinOkul Yöneticileri ile İlişkilerinden Kaynaklı Motivasyon Düzeyleri}, journal={Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={21-37} }