M. A. BAHAR And F. TEMİZYÜREK, "Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarında Söylem Belirleyicilerinden Yararlanma Durumları," International Journal of Language Academy , vol.5, no.17, pp.470-492, 2017
BAHAR, M. A. And TEMİZYÜREK, F. 2017. Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarında Söylem Belirleyicilerinden Yararlanma Durumları. International Journal of Language Academy , vol.5, no.17 , 470-492.
BAHAR, M. A., & TEMİZYÜREK, F., (2017). Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarında Söylem Belirleyicilerinden Yararlanma Durumları. International Journal of Language Academy , vol.5, no.17, 470-492.
BAHAR, MEHMET, And FAHRİ TEMİZYÜREK. "Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarında Söylem Belirleyicilerinden Yararlanma Durumları," International Journal of Language Academy , vol.5, no.17, 470-492, 2017
BAHAR, MEHMET A. And TEMİZYÜREK, FAHRİ. "Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarında Söylem Belirleyicilerinden Yararlanma Durumları." International Journal of Language Academy , vol.5, no.17, pp.470-492, 2017
BAHAR, M. A. And TEMİZYÜREK, F. (2017) . "Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarında Söylem Belirleyicilerinden Yararlanma Durumları." International Journal of Language Academy , vol.5, no.17, pp.470-492.
@article{article, author={MEHMET ALİ BAHAR And author={FAHRİ TEMİZYÜREK}, title={Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarında Söylem Belirleyicilerinden Yararlanma Durumları}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2017, pages={470-492} }