E. R. Özmen Et Al. , "Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Metin Anlama Stratejilerinin Üstbilişsel Görüşme Aracılığıyla Karşılaştırılması," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.12, no.1, pp.87-110, 2024
Özmen, E. R. Et Al. 2024. Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Metin Anlama Stratejilerinin Üstbilişsel Görüşme Aracılığıyla Karşılaştırılması. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.12, no.1 , 87-110.
Özmen, E. R., Bilgiç, H. C., Kılıç, M., & Sanır, H., (2024). Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Metin Anlama Stratejilerinin Üstbilişsel Görüşme Aracılığıyla Karşılaştırılması. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.12, no.1, 87-110.
Özmen, Emine Et Al. "Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Metin Anlama Stratejilerinin Üstbilişsel Görüşme Aracılığıyla Karşılaştırılması," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.12, no.1, 87-110, 2024
Özmen, Emine R. Et Al. "Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Metin Anlama Stratejilerinin Üstbilişsel Görüşme Aracılığıyla Karşılaştırılması." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.12, no.1, pp.87-110, 2024
Özmen, E. R. Et Al. (2024) . "Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Metin Anlama Stratejilerinin Üstbilişsel Görüşme Aracılığıyla Karşılaştırılması." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.12, no.1, pp.87-110.
@article{article, author={Emine Rüya Özmen Et Al. }, title={Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Metin Anlama Stratejilerinin Üstbilişsel Görüşme Aracılığıyla Karşılaştırılması}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2024, pages={87-110} }