Ç. Toraman Et Al. , "Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, pp.1803-1811, 2018
Toraman, Ç. Et Al. 2018. Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6 , 1803-1811.
Toraman, Ç., Çelik, Ö. C., & Çakmak, M., (2018). Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, 1803-1811.
Toraman, Çetin, ÖZGE CEREN ÇELİK, And MELEK ÇAKMAK. "Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, 1803-1811, 2018
Toraman, Çetin Et Al. "Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, pp.1803-1811, 2018
Toraman, Ç. Çelik, Ö. C. And Çakmak, M. (2018) . "Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, pp.1803-1811.
@article{article, author={Çetin Toraman Et Al. }, title={Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2018, pages={1803-1811} }