S. E. SULAK And Y. SÖNMEZ, "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Prozodileri ve Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, pp.521-527, 2019
SULAK, S. E. And SÖNMEZ, Y. 2019. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Prozodileri ve Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3 , 521-527.
SULAK, S. E., & SÖNMEZ, Y., (2019). İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Prozodileri ve Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, 521-527.
SULAK, SÜLEYMAN, And YASEMİN SÖNMEZ GÜMÜŞHAN. "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Prozodileri ve Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, 521-527, 2019
SULAK, SÜLEYMAN E. And SÖNMEZ, YASEMİN S. . "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Prozodileri ve Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, pp.521-527, 2019
SULAK, S. E. And SÖNMEZ, Y. (2019) . "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Prozodileri ve Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, pp.521-527.
@article{article, author={SÜLEYMAN ERKAM SULAK And author={YASEMİN SÖNMEZ GÜMÜŞHAN}, title={İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Prozodileri ve Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={521-527} }