D. KARDAŞ, "TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCI ÖĞRENCİLERİNSÖZLÜK KULLANMA TUTUM VE ALIŞKANLIKLARIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Milli Eğitim , vol.45, no.210, pp.508-519, 2016
KARDAŞ, D. 2016. TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCI ÖĞRENCİLERİNSÖZLÜK KULLANMA TUTUM VE ALIŞKANLIKLARIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Milli Eğitim , vol.45, no.210 , 508-519.
KARDAŞ, D., (2016). TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCI ÖĞRENCİLERİNSÖZLÜK KULLANMA TUTUM VE ALIŞKANLIKLARIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Milli Eğitim , vol.45, no.210, 508-519.
KARDAŞ, DEMET. "TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCI ÖĞRENCİLERİNSÖZLÜK KULLANMA TUTUM VE ALIŞKANLIKLARIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Milli Eğitim , vol.45, no.210, 508-519, 2016
KARDAŞ, DEMET. "TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCI ÖĞRENCİLERİNSÖZLÜK KULLANMA TUTUM VE ALIŞKANLIKLARIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Milli Eğitim , vol.45, no.210, pp.508-519, 2016
KARDAŞ, D. (2016) . "TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCI ÖĞRENCİLERİNSÖZLÜK KULLANMA TUTUM VE ALIŞKANLIKLARIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Milli Eğitim , vol.45, no.210, pp.508-519.
@article{article, author={DEMET KARDAŞ}, title={TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCI ÖĞRENCİLERİNSÖZLÜK KULLANMA TUTUM VE ALIŞKANLIKLARIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={Milli Eğitim}, year=2016, pages={508-519} }