S. TUFAN And Ç. AYKUT, "Şemaya Dayalı Müdahalenin Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Matematikte Sözlü Problem Çözme Becerilerine Etkisi The Effect of Schema Based Intervention on Mathematical Word Problem Solving Skills of Students with Mild Intellectual Disabilities," ERPA Uluslar Arası Özel Eğitim Kongresi , Atina, Greece, pp.226, 2014
TUFAN, S. And AYKUT, Ç. 2014. Şemaya Dayalı Müdahalenin Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Matematikte Sözlü Problem Çözme Becerilerine Etkisi The Effect of Schema Based Intervention on Mathematical Word Problem Solving Skills of Students with Mild Intellectual Disabilities. ERPA Uluslar Arası Özel Eğitim Kongresi , (Atina, Greece), 226.
TUFAN, S., & AYKUT, Ç., (2014). Şemaya Dayalı Müdahalenin Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Matematikte Sözlü Problem Çözme Becerilerine Etkisi The Effect of Schema Based Intervention on Mathematical Word Problem Solving Skills of Students with Mild Intellectual Disabilities . ERPA Uluslar Arası Özel Eğitim Kongresi (pp.226). Atina, Greece
TUFAN, SELMA, And ÇIĞIL AYKUT. "Şemaya Dayalı Müdahalenin Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Matematikte Sözlü Problem Çözme Becerilerine Etkisi The Effect of Schema Based Intervention on Mathematical Word Problem Solving Skills of Students with Mild Intellectual Disabilities," ERPA Uluslar Arası Özel Eğitim Kongresi, Atina, Greece, 2014
TUFAN, SELMA And AYKUT, ÇIĞIL. "Şemaya Dayalı Müdahalenin Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Matematikte Sözlü Problem Çözme Becerilerine Etkisi The Effect of Schema Based Intervention on Mathematical Word Problem Solving Skills of Students with Mild Intellectual Disabilities." ERPA Uluslar Arası Özel Eğitim Kongresi , Atina, Greece, pp.226, 2014
TUFAN, S. And AYKUT, Ç. (2014) . "Şemaya Dayalı Müdahalenin Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Matematikte Sözlü Problem Çözme Becerilerine Etkisi The Effect of Schema Based Intervention on Mathematical Word Problem Solving Skills of Students with Mild Intellectual Disabilities." ERPA Uluslar Arası Özel Eğitim Kongresi , Atina, Greece, p.226.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SELMA TUFAN And author={ÇIĞIL AYKUT}, title={Şemaya Dayalı Müdahalenin Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Matematikte Sözlü Problem Çözme Becerilerine Etkisi The Effect of Schema Based Intervention on Mathematical Word Problem Solving Skills of Students with Mild Intellectual Disabilities}, congress name={ERPA Uluslar Arası Özel Eğitim Kongresi}, city={Atina}, country={Greece}, year={2014}, pages={226} }