S. Benzer And E. Kılıç, "ARGÜMANTASYON ODAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI TUTUM, KARAR VERME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ," In Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış , Ankara: Akademisyen Kitapevi, 2020, pp.83-94.
Benzer, S. And Kılıç, E. ARGÜMANTASYON ODAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI TUTUM, KARAR VERME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ. 2020. In Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış , Akademisyen Kitapevi, Ankara, 83-94.
Benzer, S., & Kılıç, E., (2020). ARGÜMANTASYON ODAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI TUTUM, KARAR VERME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ. Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış (pp.83-94), Ankara: Akademisyen Kitapevi.
Benzer, SEMRA, And Elif Kılıç. "ARGÜMANTASYON ODAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI TUTUM, KARAR VERME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ." In Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış , 83-94. Ankara: Akademisyen Kitapevi, 2020
Benzer, SEMRA And Kılıç, Elif. "ARGÜMANTASYON ODAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI TUTUM, KARAR VERME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ." Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış , Akademisyen Kitapevi, 2020, pp.83-94.
Benzer, S. And Kılıç, E. (2020) "ARGÜMANTASYON ODAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI TUTUM, KARAR VERME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ", Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış . Ankara: Akademisyen Kitapevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SEMRA BENZER And author ={Elif Kılıç}, chaptertitle={ARGÜMANTASYON ODAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI TUTUM, KARAR VERME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ}, booktitle={ Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış}, publisher={Akademisyen Kitapevi}, city={Ankara},year={2020} }