Ö. ŞENSOY Et Al. , "Elektriğin iletimi ünitesinde uygulanan yaşam temelli öğrenme yaklaşımının 6. sınıf öğrencilerin fen derslerine yönelik tutumları üzerine etkisi," the Journal of Academic Social Sciences , vol.60, no.60, pp.124-134, 2017
ŞENSOY, Ö. Et Al. 2017. Elektriğin iletimi ünitesinde uygulanan yaşam temelli öğrenme yaklaşımının 6. sınıf öğrencilerin fen derslerine yönelik tutumları üzerine etkisi. the Journal of Academic Social Sciences , vol.60, no.60 , 124-134.
ŞENSOY, Ö., YILDIRIM, H. İ., & GÖKÇE, B., (2017). Elektriğin iletimi ünitesinde uygulanan yaşam temelli öğrenme yaklaşımının 6. sınıf öğrencilerin fen derslerine yönelik tutumları üzerine etkisi. the Journal of Academic Social Sciences , vol.60, no.60, 124-134.
ŞENSOY, ÖNDER, HALİL İBRAHİM YILDIRIM, And BERNA GÖKÇE. "Elektriğin iletimi ünitesinde uygulanan yaşam temelli öğrenme yaklaşımının 6. sınıf öğrencilerin fen derslerine yönelik tutumları üzerine etkisi," the Journal of Academic Social Sciences , vol.60, no.60, 124-134, 2017
ŞENSOY, ÖNDER Et Al. "Elektriğin iletimi ünitesinde uygulanan yaşam temelli öğrenme yaklaşımının 6. sınıf öğrencilerin fen derslerine yönelik tutumları üzerine etkisi." the Journal of Academic Social Sciences , vol.60, no.60, pp.124-134, 2017
ŞENSOY, Ö. YILDIRIM, H. İ. And GÖKÇE, B. (2017) . "Elektriğin iletimi ünitesinde uygulanan yaşam temelli öğrenme yaklaşımının 6. sınıf öğrencilerin fen derslerine yönelik tutumları üzerine etkisi." the Journal of Academic Social Sciences , vol.60, no.60, pp.124-134.
@article{article, author={ÖNDER ŞENSOY Et Al. }, title={Elektriğin iletimi ünitesinde uygulanan yaşam temelli öğrenme yaklaşımının 6. sınıf öğrencilerin fen derslerine yönelik tutumları üzerine etkisi}, journal={the Journal of Academic Social Sciences}, year=2017, pages={124-134} }