A. KİRİŞ AVAROĞULLARI And M. SAFRAN, "Tarih Öğretiminde Anahat ve Matris Not Alma Tekniklerinin Kullanılmasının Önemi," MILLI EGITIM , vol.40, no.189, pp.187-200, 2011
KİRİŞ AVAROĞULLARI, A. And SAFRAN, M. 2011. Tarih Öğretiminde Anahat ve Matris Not Alma Tekniklerinin Kullanılmasının Önemi. MILLI EGITIM , vol.40, no.189 , 187-200.
KİRİŞ AVAROĞULLARI, A., & SAFRAN, M., (2011). Tarih Öğretiminde Anahat ve Matris Not Alma Tekniklerinin Kullanılmasının Önemi. MILLI EGITIM , vol.40, no.189, 187-200.
KİRİŞ AVAROĞULLARI, AYTEN, And MUSTAFA SAFRAN. "Tarih Öğretiminde Anahat ve Matris Not Alma Tekniklerinin Kullanılmasının Önemi," MILLI EGITIM , vol.40, no.189, 187-200, 2011
KİRİŞ AVAROĞULLARI, AYTEN K. And SAFRAN, MUSTAFA. "Tarih Öğretiminde Anahat ve Matris Not Alma Tekniklerinin Kullanılmasının Önemi." MILLI EGITIM , vol.40, no.189, pp.187-200, 2011
KİRİŞ AVAROĞULLARI, A. And SAFRAN, M. (2011) . "Tarih Öğretiminde Anahat ve Matris Not Alma Tekniklerinin Kullanılmasının Önemi." MILLI EGITIM , vol.40, no.189, pp.187-200.
@article{article, author={AYTEN KİRİŞ AVAROĞULLARI And author={MUSTAFA SAFRAN}, title={Tarih Öğretiminde Anahat ve Matris Not Alma Tekniklerinin Kullanılmasının Önemi}, journal={MILLI EGITIM}, year=2011, pages={187-200} }