A. IŞIK Et Al. , "Problem Kurma Temelli Öğretimin Farklı Sayı Algılamasına Sahip 6 Sınıf Öğrencilerin Problem Çözme Başarılarına Etkisi," Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi, , vol.2, no.4, pp.71, 2012
IŞIK, A. Et Al. 2012. Problem Kurma Temelli Öğretimin Farklı Sayı Algılamasına Sahip 6 Sınıf Öğrencilerin Problem Çözme Başarılarına Etkisi. Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi, , vol.2, no.4 , 71.
IŞIK, A., ÇİLTAŞ, A., & KAR, T., (2012). Problem Kurma Temelli Öğretimin Farklı Sayı Algılamasına Sahip 6 Sınıf Öğrencilerin Problem Çözme Başarılarına Etkisi. Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi, , vol.2, no.4, 71.
IŞIK, AHMET, ALPER ÇİLTAŞ, And TUĞRUL KAR. "Problem Kurma Temelli Öğretimin Farklı Sayı Algılamasına Sahip 6 Sınıf Öğrencilerin Problem Çözme Başarılarına Etkisi," Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi, , vol.2, no.4, 71, 2012
IŞIK, AHMET Et Al. "Problem Kurma Temelli Öğretimin Farklı Sayı Algılamasına Sahip 6 Sınıf Öğrencilerin Problem Çözme Başarılarına Etkisi." Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi, , vol.2, no.4, pp.71, 2012
IŞIK, A. ÇİLTAŞ, A. And KAR, T. (2012) . "Problem Kurma Temelli Öğretimin Farklı Sayı Algılamasına Sahip 6 Sınıf Öğrencilerin Problem Çözme Başarılarına Etkisi." Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi, , vol.2, no.4, p.71.
@article{article, author={AHMET IŞIK Et Al. }, title={Problem Kurma Temelli Öğretimin Farklı Sayı Algılamasına Sahip 6 Sınıf Öğrencilerin Problem Çözme Başarılarına Etkisi}, journal={Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi,}, year=2012, pages={71} }