H. Ş. ŞEN, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI VE ÜSTBİLİŞSEL OKUMA FARKINDALIKLARI," Türkiye Sosyal Araştırmalar Degisi , vol.23, no.2, pp.437-450, 2019
ŞEN, H. Ş. 2019. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI VE ÜSTBİLİŞSEL OKUMA FARKINDALIKLARI. Türkiye Sosyal Araştırmalar Degisi , vol.23, no.2 , 437-450.
ŞEN, H. Ş., (2019). ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI VE ÜSTBİLİŞSEL OKUMA FARKINDALIKLARI. Türkiye Sosyal Araştırmalar Degisi , vol.23, no.2, 437-450.
ŞEN, HALİME. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI VE ÜSTBİLİŞSEL OKUMA FARKINDALIKLARI," Türkiye Sosyal Araştırmalar Degisi , vol.23, no.2, 437-450, 2019
ŞEN, HALİME Ş. . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI VE ÜSTBİLİŞSEL OKUMA FARKINDALIKLARI." Türkiye Sosyal Araştırmalar Degisi , vol.23, no.2, pp.437-450, 2019
ŞEN, H. Ş. (2019) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI VE ÜSTBİLİŞSEL OKUMA FARKINDALIKLARI." Türkiye Sosyal Araştırmalar Degisi , vol.23, no.2, pp.437-450.
@article{article, author={HALİME ŞENAY ŞEN}, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI VE ÜSTBİLİŞSEL OKUMA FARKINDALIKLARI}, journal={Türkiye Sosyal Araştırmalar Degisi}, year=2019, pages={437-450} }