E. Kızılkaya Aydoğan Et Al. , "VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİ İLE BİR KOZMETİK MARKANIN AYRILAN MÜŞTERİANALİZİ VE MÜŞTERİ BÖLÜMLENMESİ," SİGMA Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi , vol.26, no.1, 2008
Kızılkaya Aydoğan, E. Et Al. 2008. VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİ İLE BİR KOZMETİK MARKANIN AYRILAN MÜŞTERİANALİZİ VE MÜŞTERİ BÖLÜMLENMESİ. SİGMA Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi , vol.26, no.1 .
Kızılkaya Aydoğan, E., Gencer, C., & Akbulut, S., (2008). VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİ İLE BİR KOZMETİK MARKANIN AYRILAN MÜŞTERİANALİZİ VE MÜŞTERİ BÖLÜMLENMESİ. SİGMA Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi , vol.26, no.1.
Kızılkaya Aydoğan, Emel, CEVRİYE GENCER, And Sinem Akbulut. "VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİ İLE BİR KOZMETİK MARKANIN AYRILAN MÜŞTERİANALİZİ VE MÜŞTERİ BÖLÜMLENMESİ," SİGMA Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi , vol.26, no.1, 2008
Kızılkaya Aydoğan, Emel K. Et Al. "VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİ İLE BİR KOZMETİK MARKANIN AYRILAN MÜŞTERİANALİZİ VE MÜŞTERİ BÖLÜMLENMESİ." SİGMA Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi , vol.26, no.1, 2008
Kızılkaya Aydoğan, E. Gencer, C. And Akbulut, S. (2008) . "VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİ İLE BİR KOZMETİK MARKANIN AYRILAN MÜŞTERİANALİZİ VE MÜŞTERİ BÖLÜMLENMESİ." SİGMA Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi , vol.26, no.1.
@article{article, author={Emel Kızılkaya Aydoğan Et Al. }, title={VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİ İLE BİR KOZMETİK MARKANIN AYRILAN MÜŞTERİANALİZİ VE MÜŞTERİ BÖLÜMLENMESİ}, journal={SİGMA Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi}, year=2008}