O. Ceran Et Al. , "SCAMPER Tekniğinin Öğrencilerin Yaratıcı Hikâye Yazma Becerilerine Etkisi Bir Hikâyeyi Yeniden Yazma Örneği," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.4, 2015
Ceran, O. Et Al. 2015. SCAMPER Tekniğinin Öğrencilerin Yaratıcı Hikâye Yazma Becerilerine Etkisi Bir Hikâyeyi Yeniden Yazma Örneği. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.4 .
Ceran, O., Karaca, C., Eren, S., & Karataş, S., (2015). SCAMPER Tekniğinin Öğrencilerin Yaratıcı Hikâye Yazma Becerilerine Etkisi Bir Hikâyeyi Yeniden Yazma Örneği. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.4.
Ceran, Onur Et Al. "SCAMPER Tekniğinin Öğrencilerin Yaratıcı Hikâye Yazma Becerilerine Etkisi Bir Hikâyeyi Yeniden Yazma Örneği," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.4, 2015
Ceran, Onur Et Al. "SCAMPER Tekniğinin Öğrencilerin Yaratıcı Hikâye Yazma Becerilerine Etkisi Bir Hikâyeyi Yeniden Yazma Örneği." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.4, 2015
Ceran, O. Et Al. (2015) . "SCAMPER Tekniğinin Öğrencilerin Yaratıcı Hikâye Yazma Becerilerine Etkisi Bir Hikâyeyi Yeniden Yazma Örneği." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.4.
@article{article, author={Onur Ceran Et Al. }, title={SCAMPER Tekniğinin Öğrencilerin Yaratıcı Hikâye Yazma Becerilerine Etkisi Bir Hikâyeyi Yeniden Yazma Örneği}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY}, year=2015}