M. Bozbıyık Et Al. , "‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına Mikro-Analitik Bir Bakış.," 34. Ulusal Dilbilim Kurultayı , Ankara, Turkey, 2021
Bozbıyık, M. Et Al. 2021. ‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına Mikro-Analitik Bir Bakış.. 34. Ulusal Dilbilim Kurultayı , (Ankara, Turkey).
Bozbıyık, M., Efeoğlu Özcan, E., & Işık Güler, H., (2021). ‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına Mikro-Analitik Bir Bakış. . 34. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Ankara, Turkey
Bozbıyık, Merve, ESRANUR EFEOĞLU ÖZCAN, And Hale Işık Güler. "‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına Mikro-Analitik Bir Bakış.," 34. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Ankara, Turkey, 2021
Bozbıyık, Merve Et Al. "‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına Mikro-Analitik Bir Bakış.." 34. Ulusal Dilbilim Kurultayı , Ankara, Turkey, 2021
Bozbıyık, M. Efeoğlu Özcan, E. And Işık Güler, H. (2021) . "‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına Mikro-Analitik Bir Bakış.." 34. Ulusal Dilbilim Kurultayı , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Merve Bozbıyık Et Al. }, title={‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına Mikro-Analitik Bir Bakış.}, congress name={34. Ulusal Dilbilim Kurultayı}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2021}}