H. N. DURMUŞ ŞENYAPAR, "IDENTIFYING PANDEMIC ERA CONSUMER TRENDS: SENTIMENT ANALYSIS OF SOCIAL MEDIA POSTS," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.61, pp.191-213, 2024
DURMUŞ ŞENYAPAR, H. N. 2024. IDENTIFYING PANDEMIC ERA CONSUMER TRENDS: SENTIMENT ANALYSIS OF SOCIAL MEDIA POSTS. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.61 , 191-213.
DURMUŞ ŞENYAPAR, H. N., (2024). IDENTIFYING PANDEMIC ERA CONSUMER TRENDS: SENTIMENT ANALYSIS OF SOCIAL MEDIA POSTS. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.61, 191-213.
DURMUŞ ŞENYAPAR, HAFİZE. "IDENTIFYING PANDEMIC ERA CONSUMER TRENDS: SENTIMENT ANALYSIS OF SOCIAL MEDIA POSTS," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.61, 191-213, 2024
DURMUŞ ŞENYAPAR, HAFİZE N. . "IDENTIFYING PANDEMIC ERA CONSUMER TRENDS: SENTIMENT ANALYSIS OF SOCIAL MEDIA POSTS." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.61, pp.191-213, 2024
DURMUŞ ŞENYAPAR, H. N. (2024) . "IDENTIFYING PANDEMIC ERA CONSUMER TRENDS: SENTIMENT ANALYSIS OF SOCIAL MEDIA POSTS." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.61, pp.191-213.
@article{article, author={HAFİZE NURGÜL DURMUŞ ŞENYAPAR}, title={IDENTIFYING PANDEMIC ERA CONSUMER TRENDS: SENTIMENT ANALYSIS OF SOCIAL MEDIA POSTS}, journal={Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2024, pages={191-213} }