F. Gökmen And S. Filiz, "Ortaokul Fen Bilimleri Öğretim Programının İhmal Edilme Durumlarının Eisner’ın Eğitsel Eleştiri Modeliyle Değerlendirilmesi," İNES JOURNAL , vol.35, no.10, pp.193-229, 2023
Gökmen, F. And Filiz, S. 2023. Ortaokul Fen Bilimleri Öğretim Programının İhmal Edilme Durumlarının Eisner’ın Eğitsel Eleştiri Modeliyle Değerlendirilmesi. İNES JOURNAL , vol.35, no.10 , 193-229.
Gökmen, F., & Filiz, S., (2023). Ortaokul Fen Bilimleri Öğretim Programının İhmal Edilme Durumlarının Eisner’ın Eğitsel Eleştiri Modeliyle Değerlendirilmesi. İNES JOURNAL , vol.35, no.10, 193-229.
Gökmen, Fatma, And SEVİL FİLİZ. "Ortaokul Fen Bilimleri Öğretim Programının İhmal Edilme Durumlarının Eisner’ın Eğitsel Eleştiri Modeliyle Değerlendirilmesi," İNES JOURNAL , vol.35, no.10, 193-229, 2023
Gökmen, Fatma And Filiz, SEVİL. "Ortaokul Fen Bilimleri Öğretim Programının İhmal Edilme Durumlarının Eisner’ın Eğitsel Eleştiri Modeliyle Değerlendirilmesi." İNES JOURNAL , vol.35, no.10, pp.193-229, 2023
Gökmen, F. And Filiz, S. (2023) . "Ortaokul Fen Bilimleri Öğretim Programının İhmal Edilme Durumlarının Eisner’ın Eğitsel Eleştiri Modeliyle Değerlendirilmesi." İNES JOURNAL , vol.35, no.10, pp.193-229.
@article{article, author={Fatma Gökmen And author={SEVİL FİLİZ}, title={Ortaokul Fen Bilimleri Öğretim Programının İhmal Edilme Durumlarının Eisner’ın Eğitsel Eleştiri Modeliyle Değerlendirilmesi}, journal={İNES JOURNAL}, year=2023, pages={193-229} }