N. YAMAN And H. E. ATMACA, "Bir Firmada Müşteri Önceliklerinin Topsis Yöntemi İle Belirlenmesi’," 12 th International Symposium On Econometrics Statistics and Operations Research , Denizli, Turkey, pp.301-310, 2011
YAMAN, N. And ATMACA, H. E. 2011. Bir Firmada Müşteri Önceliklerinin Topsis Yöntemi İle Belirlenmesi’. 12 th International Symposium On Econometrics Statistics and Operations Research , (Denizli, Turkey), 301-310.
YAMAN, N., & ATMACA, H. E., (2011). Bir Firmada Müşteri Önceliklerinin Topsis Yöntemi İle Belirlenmesi’ . 12 th International Symposium On Econometrics Statistics and Operations Research (pp.301-310). Denizli, Turkey
YAMAN, NEVRA, And HATİCE EDİZ ATMACA. "Bir Firmada Müşteri Önceliklerinin Topsis Yöntemi İle Belirlenmesi’," 12 th International Symposium On Econometrics Statistics and Operations Research, Denizli, Turkey, 2011
YAMAN, NEVRA And ATMACA, HATİCE E. . "Bir Firmada Müşteri Önceliklerinin Topsis Yöntemi İle Belirlenmesi’." 12 th International Symposium On Econometrics Statistics and Operations Research , Denizli, Turkey, pp.301-310, 2011
YAMAN, N. And ATMACA, H. E. (2011) . "Bir Firmada Müşteri Önceliklerinin Topsis Yöntemi İle Belirlenmesi’." 12 th International Symposium On Econometrics Statistics and Operations Research , Denizli, Turkey, pp.301-310.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NEVRA YAMAN And author={HATİCE EDİZ ATMACA}, title={Bir Firmada Müşteri Önceliklerinin Topsis Yöntemi İle Belirlenmesi’}, congress name={12 th International Symposium On Econometrics Statistics and Operations Research}, city={Denizli}, country={Turkey}, year={2011}, pages={301-310} }