M. Doğru Et Al. , "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V Diyagramına İlişkin Görüşleri," JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.15, pp.299-312, 2015
Doğru, M. Et Al. 2015. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V Diyagramına İlişkin Görüşleri. JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.15 , 299-312.
Doğru, M., Selvi, M., Köklükaya, A. N., & Güven Yıldırım, E., (2015). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V Diyagramına İlişkin Görüşleri. JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.15, 299-312.
Doğru, Mustafa Et Al. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V Diyagramına İlişkin Görüşleri," JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.15, 299-312, 2015
Doğru, Mustafa Et Al. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V Diyagramına İlişkin Görüşleri." JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.15, pp.299-312, 2015
Doğru, M. Et Al. (2015) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V Diyagramına İlişkin Görüşleri." JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.15, pp.299-312.
@article{article, author={Mustafa Doğru Et Al. }, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V Diyagramına İlişkin Görüşleri}, journal={JOURNAL OF TURKISH STUDIES}, year=2015, pages={299-312} }