B. Atasoy Et Al. , "Bilimsel yaratıcılığı destekleyen öğretimin maddelerin ayrılması konusundaki öğrenci çizimlerine etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, pp.83-104, 2017
Atasoy, B. Et Al. 2017. Bilimsel yaratıcılığı destekleyen öğretimin maddelerin ayrılması konusundaki öğrenci çizimlerine etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42 , 83-104.
Atasoy, B., Kadayıfçı, H., & Akkuş, H., (2017). Bilimsel yaratıcılığı destekleyen öğretimin maddelerin ayrılması konusundaki öğrenci çizimlerine etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, 83-104.
Atasoy, Basri, HAKKI KADAYIFÇI, And HÜSEYİN AKKUŞ. "Bilimsel yaratıcılığı destekleyen öğretimin maddelerin ayrılması konusundaki öğrenci çizimlerine etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, 83-104, 2017
Atasoy, Basri Et Al. "Bilimsel yaratıcılığı destekleyen öğretimin maddelerin ayrılması konusundaki öğrenci çizimlerine etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, pp.83-104, 2017
Atasoy, B. Kadayıfçı, H. And Akkuş, H. (2017) . "Bilimsel yaratıcılığı destekleyen öğretimin maddelerin ayrılması konusundaki öğrenci çizimlerine etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, pp.83-104.
@article{article, author={Basri Atasoy Et Al. }, title={Bilimsel yaratıcılığı destekleyen öğretimin maddelerin ayrılması konusundaki öğrenci çizimlerine etkisi}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={83-104} }