H. İlhan And M. TAŞPINAR, "Fen ve Teknoloji Dersi laboratuvarlarında Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygunluğunun Değerlendirilmesi Erzurum İli Örneği," 3rd. International Congress on Curriculum and Instruction , Adana, Turkey, 2015
İlhan, H. And TAŞPINAR, M. 2015. Fen ve Teknoloji Dersi laboratuvarlarında Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygunluğunun Değerlendirilmesi Erzurum İli Örneği. 3rd. International Congress on Curriculum and Instruction , (Adana, Turkey).
İlhan, H., & TAŞPINAR, M., (2015). Fen ve Teknoloji Dersi laboratuvarlarında Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygunluğunun Değerlendirilmesi Erzurum İli Örneği . 3rd. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Turkey
İlhan, Hatice, And MEHMET TAŞPINAR. "Fen ve Teknoloji Dersi laboratuvarlarında Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygunluğunun Değerlendirilmesi Erzurum İli Örneği," 3rd. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Turkey, 2015
İlhan, Hatice And TAŞPINAR, MEHMET. "Fen ve Teknoloji Dersi laboratuvarlarında Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygunluğunun Değerlendirilmesi Erzurum İli Örneği." 3rd. International Congress on Curriculum and Instruction , Adana, Turkey, 2015
İlhan, H. And TAŞPINAR, M. (2015) . "Fen ve Teknoloji Dersi laboratuvarlarında Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygunluğunun Değerlendirilmesi Erzurum İli Örneği." 3rd. International Congress on Curriculum and Instruction , Adana, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Hatice İlhan And author={MEHMET TAŞPINAR}, title={Fen ve Teknoloji Dersi laboratuvarlarında Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygunluğunun Değerlendirilmesi Erzurum İli Örneği}, congress name={3rd. International Congress on Curriculum and Instruction}, city={Adana}, country={Turkey}, year={2015}}