G. SARPKAYA AKTAŞ Et Al. , "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş StratejileriniKullanma Farkındalıkları ile Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki," Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.2, pp.107-122, 2011
SARPKAYA AKTAŞ, G. Et Al. 2011. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş StratejileriniKullanma Farkındalıkları ile Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki. Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.2 , 107-122.
SARPKAYA AKTAŞ, G., KARAMIK, G., & KAPLAN, H. A., (2011). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş StratejileriniKullanma Farkındalıkları ile Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki. Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.2, 107-122.
SARPKAYA AKTAŞ, GÜLFEM, GÖZDEGÜL KARAMIK, And HATİCE AYDAN KAPLAN. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş StratejileriniKullanma Farkındalıkları ile Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki," Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.2, 107-122, 2011
SARPKAYA AKTAŞ, GÜLFEM S. Et Al. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş StratejileriniKullanma Farkındalıkları ile Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki." Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.2, pp.107-122, 2011
SARPKAYA AKTAŞ, G. KARAMIK, G. And KAPLAN, H. A. (2011) . "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş StratejileriniKullanma Farkındalıkları ile Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki." Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.2, pp.107-122.
@article{article, author={GÜLFEM SARPKAYA AKTAŞ Et Al. }, title={İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş StratejileriniKullanma Farkındalıkları ile Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki}, journal={Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi}, year=2011, pages={107-122} }