M. S. GÜNBATAR And T. GÜYER, "Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması," BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.2, no.1, pp.52-60, 2015
GÜNBATAR, M. S. And GÜYER, T. 2015. Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması. BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.2, no.1 , 52-60.
GÜNBATAR, M. S., & GÜYER, T., (2015). Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması. BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.2, no.1, 52-60.
GÜNBATAR, MUSTAFA, And TOLGA GÜYER. "Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması," BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.2, no.1, 52-60, 2015
GÜNBATAR, MUSTAFA S. And GÜYER, TOLGA. "Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması." BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.2, no.1, pp.52-60, 2015
GÜNBATAR, M. S. And GÜYER, T. (2015) . "Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması." BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.2, no.1, pp.52-60.
@article{article, author={MUSTAFA SERKAN GÜNBATAR And author={TOLGA GÜYER}, title={Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması}, journal={BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION}, year=2015, pages={52-60} }