S. Eryılmaz And A. Tatlı, "21. YY ’da Eğitim Ortamlarında Dijital Hikâyelemenin Önemi Ve Dijital Hikâye Oluşturma Programlarına Örnekler," In Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar , Ankara: Gece Publishing, 2020, pp.269-288.
Eryılmaz, S. And Tatlı, A. 21. YY ’da Eğitim Ortamlarında Dijital Hikâyelemenin Önemi Ve Dijital Hikâye Oluşturma Programlarına Örnekler. 2020. In Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar , Gece Publishing, Ankara, 269-288.
Eryılmaz, S., & Tatlı, A., (2020). 21. YY ’da Eğitim Ortamlarında Dijital Hikâyelemenin Önemi Ve Dijital Hikâye Oluşturma Programlarına Örnekler. Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar (pp.269-288), Ankara: Gece Publishing.
Eryılmaz, SELAMİ, And Ayşenur Tatlı. "21. YY ’da Eğitim Ortamlarında Dijital Hikâyelemenin Önemi Ve Dijital Hikâye Oluşturma Programlarına Örnekler." In Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar , 269-288. Ankara: Gece Publishing, 2020
Eryılmaz, SELAMİ And Tatlı, Ayşenur. "21. YY ’da Eğitim Ortamlarında Dijital Hikâyelemenin Önemi Ve Dijital Hikâye Oluşturma Programlarına Örnekler." Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar , Gece Publishing, 2020, pp.269-288.
Eryılmaz, S. And Tatlı, A. (2020) "21. YY ’da Eğitim Ortamlarında Dijital Hikâyelemenin Önemi Ve Dijital Hikâye Oluşturma Programlarına Örnekler", Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar . Ankara: Gece Publishing.
@bookchapter{bookchapter, author ={SELAMİ ERYILMAZ And author ={Ayşenur Tatlı}, chaptertitle={21. YY ’da Eğitim Ortamlarında Dijital Hikâyelemenin Önemi Ve Dijital Hikâye Oluşturma Programlarına Örnekler}, booktitle={ Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar}, publisher={Gece Publishing}, city={Ankara},year={2020} }