m. o. çetin And M. ÇAKAN, "Fen ve Teknoloji Dersi Başarılarının Farklı Yaklaşımlarla Ölçülmesi ve Bu Yaklaşlara İlişkin Öğrenci Görüşleri," Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology , vol.1, no.2, pp.93-99, 2010
çetin, m. o. And ÇAKAN, M. 2010. Fen ve Teknoloji Dersi Başarılarının Farklı Yaklaşımlarla Ölçülmesi ve Bu Yaklaşlara İlişkin Öğrenci Görüşleri. Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology , vol.1, no.2 , 93-99.
çetin, m. o., & ÇAKAN, M., (2010). Fen ve Teknoloji Dersi Başarılarının Farklı Yaklaşımlarla Ölçülmesi ve Bu Yaklaşlara İlişkin Öğrenci Görüşleri. Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology , vol.1, no.2, 93-99.
çetin, mehmet, And MEHTAP ÇAKAN. "Fen ve Teknoloji Dersi Başarılarının Farklı Yaklaşımlarla Ölçülmesi ve Bu Yaklaşlara İlişkin Öğrenci Görüşleri," Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology , vol.1, no.2, 93-99, 2010
çetin, mehmet o. And ÇAKAN, MEHTAP. "Fen ve Teknoloji Dersi Başarılarının Farklı Yaklaşımlarla Ölçülmesi ve Bu Yaklaşlara İlişkin Öğrenci Görüşleri." Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology , vol.1, no.2, pp.93-99, 2010
çetin, m. o. And ÇAKAN, M. (2010) . "Fen ve Teknoloji Dersi Başarılarının Farklı Yaklaşımlarla Ölçülmesi ve Bu Yaklaşlara İlişkin Öğrenci Görüşleri." Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology , vol.1, no.2, pp.93-99.
@article{article, author={mehmet oğuzhan çetin And author={MEHTAP ÇAKAN}, title={Fen ve Teknoloji Dersi Başarılarının Farklı Yaklaşımlarla Ölçülmesi ve Bu Yaklaşlara İlişkin Öğrenci Görüşleri}, journal={Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology}, year=2010, pages={93-99} }