M. H. NAZİK, "Tüketicilerin Satın Alımlarına Markaya İlişkin Tutum ve Davranışlarına Farklı Tüketici Özelliklerinin Etkisi.," Mesleki Eğitim Dergisi , vol.2, no.6, pp.21-29, 2001
NAZİK, M. H. 2001. Tüketicilerin Satın Alımlarına Markaya İlişkin Tutum ve Davranışlarına Farklı Tüketici Özelliklerinin Etkisi.. Mesleki Eğitim Dergisi , vol.2, no.6 , 21-29.
NAZİK, M. H., (2001). Tüketicilerin Satın Alımlarına Markaya İlişkin Tutum ve Davranışlarına Farklı Tüketici Özelliklerinin Etkisi.. Mesleki Eğitim Dergisi , vol.2, no.6, 21-29.
NAZİK, MAHMUT. "Tüketicilerin Satın Alımlarına Markaya İlişkin Tutum ve Davranışlarına Farklı Tüketici Özelliklerinin Etkisi.," Mesleki Eğitim Dergisi , vol.2, no.6, 21-29, 2001
NAZİK, MAHMUT H. . "Tüketicilerin Satın Alımlarına Markaya İlişkin Tutum ve Davranışlarına Farklı Tüketici Özelliklerinin Etkisi.." Mesleki Eğitim Dergisi , vol.2, no.6, pp.21-29, 2001
NAZİK, M. H. (2001) . "Tüketicilerin Satın Alımlarına Markaya İlişkin Tutum ve Davranışlarına Farklı Tüketici Özelliklerinin Etkisi.." Mesleki Eğitim Dergisi , vol.2, no.6, pp.21-29.
@article{article, author={MAHMUT HAMİL NAZİK}, title={Tüketicilerin Satın Alımlarına Markaya İlişkin Tutum ve Davranışlarına Farklı Tüketici Özelliklerinin Etkisi.}, journal={Mesleki Eğitim Dergisi}, year=2001, pages={21-29} }