G. YÜKSEL, "Meslege yeni baslayan ögretmenlerin ergenlik dönemi ögrencileri ilebasarılı iletisim kurmalarında sosyal iç görü ve sosyal becerinin yeri," Milli Eğitim Dergisi , vol.152, no.152, pp.70-75, 2002
YÜKSEL, G. 2002. Meslege yeni baslayan ögretmenlerin ergenlik dönemi ögrencileri ilebasarılı iletisim kurmalarında sosyal iç görü ve sosyal becerinin yeri. Milli Eğitim Dergisi , vol.152, no.152 , 70-75.
YÜKSEL, G., (2002). Meslege yeni baslayan ögretmenlerin ergenlik dönemi ögrencileri ilebasarılı iletisim kurmalarında sosyal iç görü ve sosyal becerinin yeri. Milli Eğitim Dergisi , vol.152, no.152, 70-75.
YÜKSEL, GALİP. "Meslege yeni baslayan ögretmenlerin ergenlik dönemi ögrencileri ilebasarılı iletisim kurmalarında sosyal iç görü ve sosyal becerinin yeri," Milli Eğitim Dergisi , vol.152, no.152, 70-75, 2002
YÜKSEL, GALİP. "Meslege yeni baslayan ögretmenlerin ergenlik dönemi ögrencileri ilebasarılı iletisim kurmalarında sosyal iç görü ve sosyal becerinin yeri." Milli Eğitim Dergisi , vol.152, no.152, pp.70-75, 2002
YÜKSEL, G. (2002) . "Meslege yeni baslayan ögretmenlerin ergenlik dönemi ögrencileri ilebasarılı iletisim kurmalarında sosyal iç görü ve sosyal becerinin yeri." Milli Eğitim Dergisi , vol.152, no.152, pp.70-75.
@article{article, author={GALİP YÜKSEL}, title={Meslege yeni baslayan ögretmenlerin ergenlik dönemi ögrencileri ilebasarılı iletisim kurmalarında sosyal iç görü ve sosyal becerinin yeri}, journal={Milli Eğitim Dergisi}, year=2002, pages={70-75} }