T. Kartal Et Al. , "ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL TUTUM VE BİLİŞÖTESİ ÖĞRENME STRATEJİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇOKLU DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.6, no.1, pp.913-939, 2019
Kartal, T. Et Al. 2019. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL TUTUM VE BİLİŞÖTESİ ÖĞRENME STRATEJİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇOKLU DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.6, no.1 , 913-939.
Kartal, T., Kayacan, K., & Selvi, M., (2019). ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL TUTUM VE BİLİŞÖTESİ ÖĞRENME STRATEJİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇOKLU DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.6, no.1, 913-939.
Kartal, Tezcan, Kadriye Kayacan, And MAHMUT SELVİ. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL TUTUM VE BİLİŞÖTESİ ÖĞRENME STRATEJİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇOKLU DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.6, no.1, 913-939, 2019
Kartal, Tezcan Et Al. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL TUTUM VE BİLİŞÖTESİ ÖĞRENME STRATEJİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇOKLU DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.6, no.1, pp.913-939, 2019
Kartal, T. Kayacan, K. And Selvi, M. (2019) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL TUTUM VE BİLİŞÖTESİ ÖĞRENME STRATEJİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇOKLU DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.6, no.1, pp.913-939.
@article{article, author={Tezcan Kartal Et Al. }, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL TUTUM VE BİLİŞÖTESİ ÖĞRENME STRATEJİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇOKLU DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ}, journal={THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES}, year=2019, pages={913-939} }