M. Aktaş Et Al. , "Matematik Dersinde Dört İşlem ve İşlem Önceliğine Yönelik Akıllı Tahta İçin Geliştirilen Eğitici Oyun Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi," SSS JOURNAL , vol.8, no.105, pp.4247-4254, 2022
Aktaş, M. Et Al. 2022. Matematik Dersinde Dört İşlem ve İşlem Önceliğine Yönelik Akıllı Tahta İçin Geliştirilen Eğitici Oyun Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi. SSS JOURNAL , vol.8, no.105 , 4247-4254.
Aktaş, M., Bulut, G. G., Aktaş, B. K., & Akçay, M., (2022). Matematik Dersinde Dört İşlem ve İşlem Önceliğine Yönelik Akıllı Tahta İçin Geliştirilen Eğitici Oyun Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi. SSS JOURNAL , vol.8, no.105, 4247-4254.
Aktaş, MİNE Et Al. "Matematik Dersinde Dört İşlem ve İşlem Önceliğine Yönelik Akıllı Tahta İçin Geliştirilen Eğitici Oyun Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi," SSS JOURNAL , vol.8, no.105, 4247-4254, 2022
Aktaş, MİNE Et Al. "Matematik Dersinde Dört İşlem ve İşlem Önceliğine Yönelik Akıllı Tahta İçin Geliştirilen Eğitici Oyun Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi." SSS JOURNAL , vol.8, no.105, pp.4247-4254, 2022
Aktaş, M. Et Al. (2022) . "Matematik Dersinde Dört İşlem ve İşlem Önceliğine Yönelik Akıllı Tahta İçin Geliştirilen Eğitici Oyun Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi." SSS JOURNAL , vol.8, no.105, pp.4247-4254.
@article{article, author={MİNE AKTAŞ Et Al. }, title={Matematik Dersinde Dört İşlem ve İşlem Önceliğine Yönelik Akıllı Tahta İçin Geliştirilen Eğitici Oyun Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi}, journal={SSS JOURNAL}, year=2022, pages={4247-4254} }