H. OKYAR And G. EKŞİ, "A Comparative Study on the Effects of Negative Evidence and Enriched Input on Learning of Verb-Noun Collocations (Olumsuz Kanıt ve Zenginleştirilmiş Girdi Akışının Fiilİsim Eşdizimli Sözcüklerin Edinimine Etkileri Üzerine Karşılarştırmalı Bir Çalışma)," European Journal of English Language Teaching , vol.3, no.1, pp.1-16, 2017
OKYAR, H. And EKŞİ, G. 2017. A Comparative Study on the Effects of Negative Evidence and Enriched Input on Learning of Verb-Noun Collocations (Olumsuz Kanıt ve Zenginleştirilmiş Girdi Akışının Fiilİsim Eşdizimli Sözcüklerin Edinimine Etkileri Üzerine Karşılarştırmalı Bir Çalışma). European Journal of English Language Teaching , vol.3, no.1 , 1-16.
OKYAR, H., & EKŞİ, G., (2017). A Comparative Study on the Effects of Negative Evidence and Enriched Input on Learning of Verb-Noun Collocations (Olumsuz Kanıt ve Zenginleştirilmiş Girdi Akışının Fiilİsim Eşdizimli Sözcüklerin Edinimine Etkileri Üzerine Karşılarştırmalı Bir Çalışma). European Journal of English Language Teaching , vol.3, no.1, 1-16.
OKYAR, HATİCE, And GONCA EKŞİ. "A Comparative Study on the Effects of Negative Evidence and Enriched Input on Learning of Verb-Noun Collocations (Olumsuz Kanıt ve Zenginleştirilmiş Girdi Akışının Fiilİsim Eşdizimli Sözcüklerin Edinimine Etkileri Üzerine Karşılarştırmalı Bir Çalışma)," European Journal of English Language Teaching , vol.3, no.1, 1-16, 2017
OKYAR, HATİCE And EKŞİ, GONCA. "A Comparative Study on the Effects of Negative Evidence and Enriched Input on Learning of Verb-Noun Collocations (Olumsuz Kanıt ve Zenginleştirilmiş Girdi Akışının Fiilİsim Eşdizimli Sözcüklerin Edinimine Etkileri Üzerine Karşılarştırmalı Bir Çalışma)." European Journal of English Language Teaching , vol.3, no.1, pp.1-16, 2017
OKYAR, H. And EKŞİ, G. (2017) . "A Comparative Study on the Effects of Negative Evidence and Enriched Input on Learning of Verb-Noun Collocations (Olumsuz Kanıt ve Zenginleştirilmiş Girdi Akışının Fiilİsim Eşdizimli Sözcüklerin Edinimine Etkileri Üzerine Karşılarştırmalı Bir Çalışma)." European Journal of English Language Teaching , vol.3, no.1, pp.1-16.
@article{article, author={HATİCE OKYAR And author={GONCA EKŞİ}, title={A Comparative Study on the Effects of Negative Evidence and Enriched Input on Learning of Verb-Noun Collocations (Olumsuz Kanıt ve Zenginleştirilmiş Girdi Akışının Fiilİsim Eşdizimli Sözcüklerin Edinimine Etkileri Üzerine Karşılarştırmalı Bir Çalışma)}, journal={European Journal of English Language Teaching}, year=2017, pages={1-16} }