Y. Ünsal And S. Moğol, "İşbirliğine Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Dersi Akademik Başarısına Etkisi," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , no.40, pp.616-627, 2004
Ünsal, Y. And Moğol, S. 2004. İşbirliğine Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Dersi Akademik Başarısına Etkisi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , no.40 , 616-627.
Ünsal, Y., & Moğol, S., (2004). İşbirliğine Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Dersi Akademik Başarısına Etkisi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , no.40, 616-627.
Ünsal, YASİN, And SELMA MOĞOL. "İşbirliğine Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Dersi Akademik Başarısına Etkisi," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , no.40, 616-627, 2004
Ünsal, YASİN And Moğol, SELMA. "İşbirliğine Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Dersi Akademik Başarısına Etkisi." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , no.40, pp.616-627, 2004
Ünsal, Y. And Moğol, S. (2004) . "İşbirliğine Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Dersi Akademik Başarısına Etkisi." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , no.40, pp.616-627.
@article{article, author={YASİN ÜNSAL And author={SELMA MOĞOL}, title={İşbirliğine Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Dersi Akademik Başarısına Etkisi}, journal={Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi}, year=2004, pages={616-627} }