A. Altunçekiç, "Web Destekli Probleme Dayalı Öğrenme Ortamlarının Fen Öğretimi Dersi Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri Üzerine Etkisi," Türkiye Sosyal AraştırmalarDergisi , vol.14, no.3, pp.161-174, 2010
Altunçekiç, A. 2010. Web Destekli Probleme Dayalı Öğrenme Ortamlarının Fen Öğretimi Dersi Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri Üzerine Etkisi. Türkiye Sosyal AraştırmalarDergisi , vol.14, no.3 , 161-174.
Altunçekiç, A., (2010). Web Destekli Probleme Dayalı Öğrenme Ortamlarının Fen Öğretimi Dersi Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri Üzerine Etkisi. Türkiye Sosyal AraştırmalarDergisi , vol.14, no.3, 161-174.
Altunçekiç, ALPER. "Web Destekli Probleme Dayalı Öğrenme Ortamlarının Fen Öğretimi Dersi Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri Üzerine Etkisi," Türkiye Sosyal AraştırmalarDergisi , vol.14, no.3, 161-174, 2010
Altunçekiç, ALPER. "Web Destekli Probleme Dayalı Öğrenme Ortamlarının Fen Öğretimi Dersi Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri Üzerine Etkisi." Türkiye Sosyal AraştırmalarDergisi , vol.14, no.3, pp.161-174, 2010
Altunçekiç, A. (2010) . "Web Destekli Probleme Dayalı Öğrenme Ortamlarının Fen Öğretimi Dersi Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri Üzerine Etkisi." Türkiye Sosyal AraştırmalarDergisi , vol.14, no.3, pp.161-174.
@article{article, author={ALPER ALTUNÇEKİÇ}, title={Web Destekli Probleme Dayalı Öğrenme Ortamlarının Fen Öğretimi Dersi Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri Üzerine Etkisi}, journal={Türkiye Sosyal AraştırmalarDergisi}, year=2010, pages={161-174} }