M. Karaağaçlı, "Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknolojik Determinizme İlişkin Görüşlerinin Betimlenmesi.," Kamusal Eğitim Sempozyumu 04-06 Ekim 2012. Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Ankara: ATAUM. , Ankara, Turkey, pp.35, 2012
Karaağaçlı, M. 2012. Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknolojik Determinizme İlişkin Görüşlerinin Betimlenmesi.. Kamusal Eğitim Sempozyumu 04-06 Ekim 2012. Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Ankara: ATAUM. , (Ankara, Turkey), 35.
Karaağaçlı, M., (2012). Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknolojik Determinizme İlişkin Görüşlerinin Betimlenmesi. . Kamusal Eğitim Sempozyumu 04-06 Ekim 2012. Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Ankara: ATAUM. (pp.35). Ankara, Turkey
Karaağaçlı, MUSTAFA. "Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknolojik Determinizme İlişkin Görüşlerinin Betimlenmesi.," Kamusal Eğitim Sempozyumu 04-06 Ekim 2012. Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Ankara: ATAUM. , Ankara, Turkey, 2012
Karaağaçlı, MUSTAFA. "Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknolojik Determinizme İlişkin Görüşlerinin Betimlenmesi.." Kamusal Eğitim Sempozyumu 04-06 Ekim 2012. Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Ankara: ATAUM. , Ankara, Turkey, pp.35, 2012
Karaağaçlı, M. (2012) . "Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknolojik Determinizme İlişkin Görüşlerinin Betimlenmesi.." Kamusal Eğitim Sempozyumu 04-06 Ekim 2012. Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Ankara: ATAUM. , Ankara, Turkey, p.35.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA KARAAĞAÇLI}, title={Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknolojik Determinizme İlişkin Görüşlerinin Betimlenmesi.}, congress name={Kamusal Eğitim Sempozyumu 04-06 Ekim 2012. Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Ankara: ATAUM. }, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2012}, pages={35} }