N. KALAYCI ATAY, "İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİ OKULLARINDA HANGİ DURUMLARI PROBLEM OLARAK ALGILAMAKTADIR?," Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi , vol.11, no.42, pp.167-193, 2005
KALAYCI ATAY, N. 2005. İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİ OKULLARINDA HANGİ DURUMLARI PROBLEM OLARAK ALGILAMAKTADIR?. Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi , vol.11, no.42 , 167-193.
KALAYCI ATAY, N., (2005). İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİ OKULLARINDA HANGİ DURUMLARI PROBLEM OLARAK ALGILAMAKTADIR?. Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi , vol.11, no.42, 167-193.
KALAYCI ATAY, NURDAN. "İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİ OKULLARINDA HANGİ DURUMLARI PROBLEM OLARAK ALGILAMAKTADIR?," Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi , vol.11, no.42, 167-193, 2005
KALAYCI ATAY, NURDAN K. . "İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİ OKULLARINDA HANGİ DURUMLARI PROBLEM OLARAK ALGILAMAKTADIR?." Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi , vol.11, no.42, pp.167-193, 2005
KALAYCI ATAY, N. (2005) . "İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİ OKULLARINDA HANGİ DURUMLARI PROBLEM OLARAK ALGILAMAKTADIR?." Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi , vol.11, no.42, pp.167-193.
@article{article, author={NURDAN KALAYCI ATAY}, title={İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİ OKULLARINDA HANGİ DURUMLARI PROBLEM OLARAK ALGILAMAKTADIR?}, journal={Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi}, year=2005, pages={167-193} }